Femeia…o specie minunată

Femeia…o specie aparte, foarte prietenoasă din fire, poate prea prietenoasă ar spune unii. Pot să facă multe lucruri în același timp, însă pot la fel de bine să spună că sunt copleșite de situație, poate pentru că fac prea multe lucruri simultan🙂 Au o concepție foarte generală când vine vorba de orice lucru. Nu am înțeles niciodată de ce fac confuzie între termenii închis și încuiat, când mă întreabă o femeie dacă ușa e închisă atunci raspund întotdeauna cu NU, chiar dacă este, sigur se referă la o ușă încuiată. Încet, dar sigur, realizez că fac parte dintr-o altă specie total diferită în felul de a gândi lucrurile, femeile gândesc mai abstract iar bărbații mai concret, insă tocmai acest lucru mă atrage la ele😀 Tocmai faptul că sunt atât de diferite, de multitasking (spunea cineva). Mă enervează la culme că nu reușesc să le găsesc un algoritm, însă asta mă atrage cel mai mult la ele. Toate constantele lor sunt variabile la un moment dat, iar acestea se modifică în funcție de alte variabile și tot așa… ăsta e misterul lor, trebuie să recunosc… Sunt minunate așa cum sunt..